2017. augusztus 23., szerda

Tetoválás élmény, avagy könyves tetkó egy könyvmolynak!

                   Sziasztok, Dalma vagyok! 


Adásunkat megszakítjuk... :D
Ma egy különleges bejegyzéssel jövök, ugyanis egyedül vagyok az én drága blogtársam nélkül.
Egy újabb remek élménnyel és szépséggel lettem gazdagabb.
Amikor a ragasztós tetoválások, már távoli emlékként derengenek az emlékeinkben, akkor merül fel a kérdés bennünk: Csináltassuk igazit?
Már nagyon régóta vágytam egy nagyobb tetoválásra, viszont nem voltam benne biztos, hogy milyen a számomra megfelelő. Azt vallom, hogy akkor szép egy tetoválás, ha annak hordozója számára, fontos jelentése van. Tetoválás csináltatásakor nem elég csak a jelenre gondolni. Van egy kicsi tetkóm, amit a nagypapám emlékére csináltattam, ekkor találkoztam Ricsivel először. Csodálatos munkát végzett. Aztán a párom elkezdett hozzá járni tetováltatni, ami annyiban mutatkozik meg, hogy az egyik keze és a mellkasa csak tetoválásból áll. Egy életút tetoválásról van szó, tökéletesen precíz munkával díszítve őt.
Szóval, milyen tetoválást is csináltasson egy könyvblogger? Szerintetek? Persze, hogy könyveset.
Találkoztam Ricsivel, elmondtam neki a bőrdíszhez kapcsolodó minden vágyamat, és megalkotott egy CSODÁT! Egy tökéletes tetoválást, amit soha nem fogok megbánni.
Beültem és én, akinek a fájdalomküszöbe egyenlő a nullával, fájdalom mentesen ültem végig azt a pár órát. Az eredmény pedig, egyenlő, a tökéletes tetoválással.
Ez a bejegyzés azért jött létre, hogy aki könyves tetoválást szeretne, vagy bármely más tetkót, annak mindenképp Stingray Swiss-t ajánlom. Olyan művész, akiknek a tanácsait érdemes elfogadni még akkor is, ha nagyon konkrét ötlete van, a végén úgyis neki van igaza azzal kapcsolatban, hogy mi néz ki igazán jól. Az sem elhanyagolható, hogy a hangulat eszméletlen jó. 


                     Hajrá! Tetováltassatok sokan! 


1 megjegyzés:

  1. Szia Dalma :) Igazán nagyon szépen köszönöm az elismerő szavakat , nekem ez nagyon sokat jelent!!!   Nagyon meglepődtem , és megérintett amit olvastam. Nagyon jól esett! :) Meg ragadnám az alkalmat , hogy megemlítsem egy ilyen " bőr dísz " elkészítéséhez ketten kellünk. Te , aki megadja az alap ötletet , elviseli az alkotás folyamatát , felkészülsz az elő / utókezelésre , vigyázol a friss tetoválásra. Én , aki próbál veled együtt gondolkodni , minden vendéggel kicsit azonosulni , hogy az kerüljön fel a bőrre , amit büszkén egy életen át visel. :) Te tökéletes partner voltál minden szempontból , le a kalappal. :) Igazi öröm tetoválást sikerült összehozni. :) Most második alkalommal is köszönöm , hogy megtiszteltél a bizalmaddal , rám bíztad az alkotás örömét. :) Nagyon szívesen alkottam meg neked ezt a kis " bőr ékszert ". :) Remélem még sok alkalommal alkotunk neked , és a párodnak is tetoválásokat. :) Richie. :)

    VálaszTörlés

Libba Bray: The Diviners – A látók I. (Ajánló, értékelés)

Libba Bray: The Diviners – A látók I. Fülszöveg: Evie O’Neillt elküldik unalmas szülővárosából és New York forgalmas utcáira számű...